• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bestellen

Een bestelling plaatsen

Bij Flybuster.nl kunt u eenvoudig in enkele stappen een bestelling plaatsen: 
  1. Navigeer naar het gewenste product en klik op 'In winkelwagen';
  2. U wordt nu doorgestuurd naar de winkelwagen. Hier kunt u de bestelling afronden via 'Bestelling afronden' of verder winkelen;
  3. U komt nu bij de voortgang van uw bestelling. Hier kunt u het afleveradres invoeren waar uw bestelling naar verzonden moet worden. Een onderscheid tussen factuur- en verzendadres is mogelijk;
  4. Door op 'Volgende stap' te klikken kunt u de gewenste verzendmethode en betaalmethode selecteren;
  5. Aan het einde kunt u de bestelling controleren en eventueel een opmerking plaatsen;
  6. Klik op 'Plaats bestelling' en betaal de bestelling via de gekozen betaalmethode.

 

Orderstatus volgen

Wij houden uop de hoogte van de vorderingen van uw bestelling. Zo ontvangt u een bevestiging wanneer de betaling is ontvangen en wanneer de bestelling is verzonden. Indien uw bestelling via PostNL pakketpost wordt verzonden ontvangt u van ons een Track & Tracenummer waarmee u de bestelling kunt volgen. 
 

Bestelling annuleren

Als u uw bestelling of een product daaruit wilt annuleren dan kunt u onze klantenservice mailen op e-mailadres [email protected]
 
Wij zullen het verschuldigde bedrag, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbindingteruggestorten mits het product in goede orde retour is ontvangen, of u heeft aangetoond dat de producten terug zijn gestuurd. Wij adviseren u het pakket aangetekend retour te zenden en het verzendbewijs te bewaren. Hiermee kunt u een eventuele vermissing claimen bij uw vervoerder en aantonen dat het pakket is verzonden.
 

Bestelling geannuleerd door Flybuster.nl

Bestellingen worden om verschillende redenen handmatig of automatisch geannuleerd in ons systeem. Als dit bij u het geval is, ontvangt u hiervan automatisch bericht. Bij een geannuleerde bestelling vervalt uw betalingsverplichting of u ontvangt het reeds betaalde bedrag terug.
 
Een artikel of een bestelling wordt geannuleerd om uiteenlopende redenen:
  1. Het artikel is niet leverbaar
  2. De bestelling is na 14 dagen nog niet betaald
  3. U hebt twee bestellingen geplaatst met dezelfde inhoud, waarvan één betaald, en één niet betaald
 
Vóór annulering wordt u altijd geïnformeerd over de stappen die u kunt nemen om annulering te voorkomen.
 
Mocht de bestelling in uw ogen onterecht zijn geannuleerd of mocht er onduidelijkheid zijn over de oorzaak hiervan, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
 

Betalen

Alle prijzen op de website zijn incl. BTW. 
 
Facturen krijgt u per mail toegezonden. Bent u een factuur kwijt, dan kunt u deze opnieuw aanvragen door contact op te nemen met de klantenservice [email protected]
 

Garanties en defecten

Schade bij levering
De producten van Flybuster.nl worden zorgvuldig verpakt en gecontroleerd. Toch kan het voorkomen dat u een product niet in goede staat ontvangt. Als dit gebeurt, verzoeken wij u dit binnen vijf werkdagen bij ons te melden. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar [email protected]
 
Let op: wij verzoeken u om enkele foto’s mee te sturen van de schade. Aan de hand van de foto’s proberen wij een passende oplossing te vinden.
 
Garantie
Uiteraard hanteren wij bij Flybuster.nl de wettelijke garantie. Op het moment dat u bij ons een product koopt, mag u er vanuit gaan dat dit product goed is. Is er toch iets mis? Wij zorgen ervoor dat we het netjes voor u oplossen door een nieuw product te sturen of het defect te repareren.
 

Suggesties en klachten

Suggesties
Wij staan altijd open voor suggesties en zullen deze met zorg behandelen om onze dienstverlening nog beter te maken. Wanneer u suggesties heeft, ontvangen wij deze graag op [email protected]
 
Klachten
Wij doen er alles aan om uw bestelling met de grootste zorg te behandelen. Mocht u echter een klacht hebben over onze dienstverlening dan horen wij deze graag om hiervan te leren en onze dienstverlening te verbeteren. Als u van mening bent dat één van onze medewerkers u niet naar behoren heeft behandeld, als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling, of als u ergens anders ontevreden over bent, dan vernemen wij dat graag.
 
U kunt uw klacht mailen naar [email protected]. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging. Vermeld bij een klacht uw naam, adres en ordernummer zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen verwerken. Ons streven is om binnen één week inhoudelijk op uw klacht te reageren.